Header Ads

DAREDEVİL: 2. SEZON 2. BÖLÜM İNCELEME





MARVEL'S DAREDEVIL: "DOGS TO A GUNFIGHT" İNCELEMESİ




Uyarı: Bu incelemede spoiler bulunmaktadır. Lütfen yorumlarda bir sonraki bölümler hakkında spoiler vermeyin. 



*****************************************************************************



Teşekkürler.

İlk bölümde kötü adam gibi tanıtılan Punisher hakkında daha çok bilgiye ulaştık bu bölümde. Anti-hero olarak adlandırılan, kanunsuz bir karakter Punisher. Ona göre kötü kişilerin cezalandırılması gerekiyor adından da belli olduğu gibi. Bu cezalandırma tabii ki hapis değil. Çoğu insanın düşüncesi Punisher ile aynı. İnsan hakları ve devletin kanunlarına aykırı olsa da insanlar bazı şeylere tahammül edemiyorlar artık.

Jon Bernthal'ı hâlâ beğenmiyorum Punisher olarak. Ön yargımı bir türlü kıramadım. Karakteri güzel adapte etmişler ama görseli olmamış yahu. Gerçi bu diziyi izleyenlerden kaçı Punisher okudu ya da gördü bir yerlerde? Onu göz önüne almak lazım. Zaten bu bölümde biraz "Punisher kimdir hadi tanıyalım" havası vardı. Polis radyosu satın aldığı adamı dövmesi, polislerin onun hakkında fikir ayrılıkları yaşaması anti-kahramanımızı güzel bir şekilde tanıttı.




Yan hikaye olarak Karen ve Foggy'nin Grotto mücadelesini izledik. Kanundan çok haberdar biri değilim ama koruma programına katılmak isteyen ve teslim olan birini kabul ettiği şartların dışında bir işe zorlamak, kandırmak suç değil mi? Bu operasyonu yaptıkları yerde Grotto'nun avukatı var, çok saçma değil mi risk almaları? Bunu kabullenemedim. Karen ve Foggy arasında güzel bir dinamik var ve Foggy'yi iten, dik durmasını sağlayan kuvvet Karen. Şu an için ilk iki bölümün yıldızı Foggy, resmen sahne çalıyor. Daha çok ciddi ve ağır bir dizide komediyi sağlayan unsur şeklinde yer alıyordu ama bu sezon ipleri ele geçirmiş durumda. Umarım böyle ilerler, çok eğleniyorum Foggy'yi izlerken. Fakat Matt'e olan sevgisi Karen'ı kuşkulandıracak. Kıza dedi çıkma etme yapma diye kendisi fırladı hemen. Karen zaten şüpheleniyor Foggy, yapma. Ya da yap yahu ne olacak öğrensin.


Daredevil ve Punisher kavgasını çok iyi yapmışlar ama o kadar kurşundan sadece bir tanesinin isabet etmesi saçma geldi. Arrow değil bu dizi, birazcık daha dikkat etmelerini beklerdim. İlk karşılaşmalarında Punisher'ın Daredevil'ı vurmasının etkileri çok güzel işlenmiş. İlk bölüm incelemesinde ucundan bahsettiğim olayı çok geciktirmeden hemen ikinci bölümde eklemişler ve harika bağlamışlar. Yine spoiler olmasın diye çizgi romandan olan bu kısmı yazmak istemiyorum, üçüncü bölüm bunun hakkında çünkü. 3. bölüm incelemesinde değineceğim o konuya.

Ben izlemeye devam ediyorum, eğer haber alamazsanız evlerin çatılarına bakın kırmızı kostümlü biri dolanıyorsa kesin benimdir. Çok gaza geldim tutamıyorum kendimi.





[review] [content title="1FilmDizi.Blogspot.Com.Tr" label="Toplam Puan"] KARAR Tempoyu kaybetmeden devam ediyor dizi. Tek cümle ile geçiştirilen şeyler bile ileride büyük önem kazanıyor ve diziyi pür dikkat izlemeniz gerektiğini gösteriyor. Bayılıyorum böyle yaptıklarında. Bakalım önümüzdeki bölümde neler olacak? +Temponun yükselmesi +Punisher +Matt'in yaşadığı sorunlar [/content] [item value="8"]Seneryo[/item] [item value="8"]Görsel Efektler[/item] [item value="9"]Ses[/item] [item value="8"]Oyuncu Puanları[/item] [item value="9"]Site Puanı[/item] [/review]

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.