Header Ads

Ben Affleck: Geoff Johns İle Birlikte DC İçin Bir Şeyler Üretiyoruz!


Batman v Superman vizyona girdiği gibi olumlu ve olumsuz bir çok eleştiri aldı. Bizim de bu konuda bir çok fikrimiz var ancak burada konuyla alakalı spoiler vermeyeceğiz. Yine de herkesin hemfikir olduğu konu Ben Affleck’in muhtemelen kariyerinin en iyi performansını ortaya koyduğu. Filmi istediğiniz kadar eleştirebilirsiniz ama Ben Affleck’e laf söylemeye çalışmak gerçekten biraz zorlama olur ve inandırıcılığınızı kaybedersiniz. Bu performans çoğu kişiyi solo Batman filmi için umutlandırmış durumda, üstelik zaten Affleck’in iyi bir yönetmen olduğunu bildiğimizden bu filmleri kendisi yönetecek olursa ortaya muazzam şeyler çıkabilir.

7

Konuyla alakalı olarak ünlü aktör, DC’nin yaratıcı ekibinin başındaki Geoff Johns ile birlikte çalıştıklarını açıkladı. Önce çizgi romanlarda DC hikayelerini rayına oturtan daha sonra da sinema evrenini ana hatlarını çizen Johns solo Batman filmlerinde de karşımıza çıkacağa benziyor. Konula ilgili olarak Affleck, ”Geoff Johns çok zeki biri. Çizgi romanlar konusunda en güvenilir kaynak olduğundan sürekli ona danışıyorum. Ama ne zaman çizgi romanlarda bir şeyi beğensem ”evet onu ben yazdım” tepkisini veriyor. Şimdiyse benimle dalga geçmeye başladı ve her şeyi kendisinin yazdığını iddia ediyor. Bildiğiniz gibi birlikte bir şeylerin üzerinde çalışıyoruz ve bu konuda çok heyecanlıyım. O gerçekten harika.” açıklamasını yaptı.
Projenin bu iki isme emanet edilmesi beni acayip rahatlatmış ve heyecanlandırmış durumda, siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.