Header Ads

MARVEL'S DAREDEVİL: 2. SEZON 6. BÖLÜM İNCELEME




MARVEL'S DAREDEVIL: "REGRETS ONLY" İNCELEMESİ

Uyarı: Bu incelemede spoiler bulunmaktadır. Lütfen yorumlarda bir sonraki bölümler hakkında spoiler vermeyin. 



Bu bölüm hakkında çok kararsızım. Frank Castle ile olan sahneler, onu mahkemede temsil etme girişimleri çok hoşuma gitse de o sahnelerde açıkta kalan bir şey vardı. Sanırım çizgi romanda Matt ve Frank'in ilişkisinden dolayı öyle hissettim. Yoksa filmin bize verdikleri çerçevesinde Karen'ın ön planda olması mantıklıydı. Ama işte, içimdeki çizgi roman okurunu susturamıyorum bu tarz konularda. Neyse, Foggy'nin davayı almak istememesi, Karen'ın Frank için ve Matt'in Reyes için davayı alma istemelerinin altı güzel doldurulmuş. Frank ve Karen sahnelerine bittim.

Frank'in Karen'a güvenip "suçsuzum" dediği anda gelişen olaylar oldukça dramatik ve güzel bir sondu. Önümüzdeki bölümler için umut veren bir andı. Gerçi Karen'ın çok ikna edici olduğunu söyleyemem. Biraz geçiştirilmiş daha doğrusu bizlere gösterilmemiş sahnelerin olması bunu olumsuz etkiledi. Mesela New York Eyaleti'nde ölüm cezası yasak. Federal suç işlemen gerek. Frank de bunu yapmadı. Orada ölüm cezası aldırmak için Reyes'in hamlesinden bahsedildi ama derinliğine inilmedi. O konu açıldığından beri çok merak ediyordum neler olacağını, Reyes'in neler planladığını. Ne yazık ki göremedik.


Ve gelelim herkesin hastası olduğu benim hiç beğenmediğim Daredevil ve Elektra macerasına. Operasyona başlayana kadar mükemmeldi her şey, oldukça eğlendim. Fakat katlardan çıktıkça saçmalıklar başladı. Dövüştükleri kişileri genelde öldürmedikleri için Matt'i ve Elektra'yı gördü bu insanlar. Daha sonra "abi kör adamla seksi kadın bizi bayılttı" diyebilirler. İkincisi silah taşıyanlar Arrow'daki gibiydiler. Saymayı bırakmadan önce en az 3 sahnede otomatik silahlı adamlar bizimkilerin karşısında durup poz verdiler. Efekt eklemeyi mi unuttular yoksa gerçekten kötü bir koreografi miydi bilemiyorum. Fakat ilk sezondaki dövüş sahnelerini mumla arattı.

Aralarındaki diyaloglar oldukça iyiydi aslında. Dövüş sahneleri dışında inanılmaz bir koordinasyon içerisindeydiler.

Mr. Hiroshi'yi çok sevdim ama, eğlenceli yaşlı dede zannederken adam psikopat çıktı Rıza Baba! Kendisini daha fazla görmek hatta geçmişini ve hikayesini izlemek istiyorum.


[review] [content title="1FilmDizi.Blogspot.Com.Tr" label="Toplam Puan"]+Punisher'ın hikayesinin devamı +Karen'ın sergilediği duruş +Elektra -Elektra/Punisher operasyonundaki hatalar -Karen'ın sahnelerinin çabuk geçilmesi[/content] [item value="7"]Seneryo[/item] [item value="8"]Görsel Efektler[/item] [item value="10"]Ses[/item] [item value="7"]Oyuncu Puanları[/item] [item value="8"]Site Puanı[/item] [/review]

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.