Header Ads

Civil War’dan Sebastian Stan, Batman V. Superman Hakkında Konuştu!


Batman V. Superman: Dawn of Justice vizyona gireli çok oldu ve her kesimden farklı yorumlar aldı. En son yorum ise Civil War’un Bucky’si Sebastian Stan’den geldi.
Daha önceki röportajlarından birinde “Russo’lar çok çalışıyor, insanların görmeye alışkın olduğu bir şeyi alıp farklı bir şeye dönüştürmeye çalışıyorlar. Christopher Nolan’a ya da başka kimseye benzememeye çalışıyorlar,” demişti.
İki filmin de yayınlanmasının ardından yapılan yeni röportajlarda ise Stan’e filmi izleyip izlemediği soruldu.
“Batman V. Superman’i izledim. Çok beğendim. Görsel olarak inanılmazdı. Ben Affleck’in harika bir Batman olduğunu düşünüyorum. Savaş sahnesi bence müthişti. Jesse Eisenberg bile bazı sahnelerde gülmekten kırıp geçirdi,” dedi.
Justice League ve ortak evrenleri hakkındaki düşünceleri sorulduğunda ise; “Bana göre DC şu anda Justice League’e ulaşma yolundaki bir noktada. İleri gitmek ve bir bakıma herkesi savaştırmak istiyorlar. Ve sanırım buna ulaşmanın en büyük adımlarından biri de insanların uzun zamandır görmek istediği Batman V. Superman filmi oldu,” dedi.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.